Předmětová anketa

V semestru jaro 2018 jsem u nás na Fakultě informatiky cvičil předmět Algoritmy a datové struktury I. A vypadá to, že i když neumím otázky studentů často zodpovědět na místě, nadšení mi nechybí. Kdo mě zná, ví, o čem mluvím :). Děkuju svým studentkám a studentům, kteří mě v předmětové anketě neskutečně potěšili.

Cvičící má skvělý přístup k výuce, umí dobře vysvětlovat a motivovat studenty.

Nejlepší jsou moje příklady s trpaslíky, kteří sbírají poklady (to říkám, když studenti chtějí vědět, k čemu jsou ty algoritmy v praxi dobré). No kdo se alespoň jednou nesetkal v praxi s trpaslíky?!

Na můj vkus trochu akční, pokud bych ale chtěl poklidnějšího cvičícího, výběr je velký. A nakonec jsem si na tu živost i zvykl.

Proste já :D. To chceš.

Borec.

Tohle je beztak kvůli tomu, že jsem každou hodinu psal na tabuli detailní plán cvičení (díky Martine a Ondáši).

Ještě jsem neměla cvičícího se stejným nadšením pro předmět, který učil. Líbilo se mi, že nám chtěl ukázat, jak jsou Algoritmy (a datové struktury) super. Na cvičení jsem se každý týden těšila 🙂

Ponaučení: v hodině motivovat, naučit a ukázat zajímavosti. Drill nechat na doma. A plantážníky popohánět k domácímu cvičení.

Občas zajímavé informace navíc k učivu.

Ponaučení: když jste dost ujetí, nějaká zmínka o Fibonacciho haldě nerozhodí ani vás, ani studenty.

Předmětová anketa

Leave a Reply

Your email address will not be published.